У цьому модулі йшла мова про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- мережа Інтернет може бути інструментом у проведенні навчальних досліджень;
- забезпечити ефективне використання цього ресурсу можна через опанування учнями пошуковими стратегіями (виділення ключових понять, формулювання ефективних пошукових запитів)
- я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх за певними критеріями.
В даному модулі ми проводили спільну роботу над електронними документами.
Використовували веб-документ для спільного редагування при роботі над основними запитаннями теми.
В групах обговорювали презентацію оцінювання навчальних потреб учнів.
Провели педраду про те, як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та програм при використанні інноваційних технологій.
Займалася пошуком та оцінюванням інтернет-ресурсів.
Продовжувала роботу над планом вивчення теми. Провела рефлексію власного навчання та планування на майбутнє.
Я маю певні сумніви стосовно коректного дотримання авторського права учнями, і хотіла б мати інстументарій, який допоможе мені впливати на рівень усвідомлення ними даної проблеми.

Немає коментарів:
Дописати коментар